Leta i den här bloggen

torsdag 27 oktober 2011

Tröttmössa..

Skulle ju ut och springa i morses men kroppen ville inte utan bara somnade. Så nu blir det lunch sen löpning innan spinningen istället. Tror jag kör en timme ute och en timme inne och kör lite intervaller. Ha tänkt öka på dem. Har ju kört 1min och ska köra lite längre..
Kollade min mage i spegeln idag och den har börjat minska. Men jag vågar inte vöga mig. För jag kan lova att vågen kommer jävlas och inte visa nåt bra ändå och då kommer jag tappa sugen och äta nåt dumt.
Har ändå varit duktig och klarat min 3 dagars utmaning som var tre dagar utan socker. Eller onyttigheter..
Och tänkte försöka hålla mig i två dagar till. Men visst jag sa tre dagar vilket hjärnan noterat så vill jag får jag köpa mig en liiiten mörk choklad idag.
Måste ta tag i att ta de där korten. Hmmm jo men kanske nu medans maten blir varm.

En av de bloggarna jag hittat nu, den som söker skall finna, hon har skrivit ett inlägg som är jag. Det är som att jag har skrivit och det är mina ord. På pricken. Och jag tror vi ligger samma viktmässigt oxå vilket är sjukt sporrande.
Jag har ju som ingen som gör det jag gör eller jagar det jag gör. Jag är ensam i min kamp mot de envisa kg:na. Så att hitta nån som kan puscha mig, utan att hon vet det. Haha! Det är jätte skönt.
Nu är det lunch och lite mer Biggest.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar