Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

Don´t quit, do not give up!

Det var vad Bob skreeeek till sona deltagare igår på Biggest. Eller ja de avsnittet som jag kollade på.
Och det tog. För hur mycket jag än vill ge upp och bara bli stor, jättestor så är det inget alternativ. Jag trivs ju inte som fet.
Men svackor måste man få ha. Det gäller bara att ta sig upp innan man gräver ner sig i dem.
Visst, jag är inte uppe om man säger glad som vanligt men jag är ur vikt och träningssvackan. Nu är det i mål som gäller. Idag skulle jag ju gått och sprungit band och kört en pump men först så sov jag lite länge och när jag skule lägga till en bok i Ipodden så ballade den ur och jag hade helt plötsligt ingen musik alls i den. Så det var bara att återställa och lägga in den igen. Det enda är att det tar lite tid.. Så nu får jag se vad det blir för träning idag.
Men men. Så länge jag inte ger upp så..
Kram kram och ha en toppen dag, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar