Leta i den här bloggen

tisdag 15 november 2011

Jag ska gå hel ur det här..

Det har varit några jobbiga dagar nu. Rent känslomässigt. Det verkar som att jag hamnar i bråk och drama utan att göra så mycket och det tär på mig.
Jag tycker jag är ganska snäll och tycker verkligen inte att jag förtjänar det som nu händer men det kanske är så att jag är lika blind över det som jag är över min kropp.
Enda sättet man klarar sig utan att bli sårad är att vara ensam och att inte lita på någon och det är nog dit jag vill nu. Jag orkar inte.
Jag ska kämpa på med träningen och vikten och jag ska köra mitt race. Mitt egna. Och hålla mig på min kant. Gilla mitt sällskap och försöka synas så lite som möjligt. Det kommer att bli svårt men om det är det som krävs så.. Ja då är det bara att göra det. Inte gå ut med kollegor eller bli för nära. Hålla mig till människor som vet så lite som möjligt om mig och försöka att äta fast jag inte är hungrig. Nu har jag knappt fått i mig något på 2 dygn för att jag inte mår bra. I natt blev jag hungrig och åt lite men idag har jag ätit lite melon och några juleskum och jag har 3 timmars träning framför mig..
När jag är nere så äter jag inte. Jag känner ingen hunger eller törst. Det enda jag vill göra är att sova och sova och inte visas eller synas ute..
Men.. "Jag ska gå hel ur det här. Till varje pris, ska jag gå hel ur det här". Peter LeMarc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar