Leta i den här bloggen

måndag 7 november 2011

Veckans första dag..

Efter helgen är jag heeeeeelt slut. Det var så illa i lördags att jag tappade minnet. På riktigt och det var läskigt.. Sen i söndags så grät jag när jag vaknade för att jag var så trött. Så nu är jag ledig i 4 dagar och ska vila upp min stackars sönderstressade hjärna.
Så jag började min vecka med 3 timmar på Sats Kompassen. Spinning med Samir och med Andréas som sällskap sen Street dance och sen hade jag bokat ett Nike Get Fit pass men kände på Streeten att jag var ganska trött.. Så jag avbokade.. Satte mig efter passet (det var 30 min mellan dem) och kollade vad som fanns på tv och nej, det var inget som lockade så det fick bli ett Nike pass oxå.

Men jäääävlar var jobbigt det var. Vid ett tillfälle trodde jag att jag skulle kräkas. Så vidrigt var det. Imorgon vankas det, hoppas jag, 90 min löpning, pump, promenad, spinning, Sats Energy och Yoga. ja det är en jäääävla massa men löpningen på morgonen vill jag ut på för att det får mig att slappna av i hjärnan, det blir som meditation. Jag längtar dit.. Jag längtar ut..

Nu satte ett grymt sockersug in och jag måste somna. Annars kan farliga saker hända. Som att sätta i sig en påse juleskum.. Mmmmm..




God natt världen, vi ses imorgon..

Hmm jag glömde ju matrapporten: Gröt med keso och banan
Lunch: Typ thai buffé med ca 1 dl ris sen en massa proteiner
Mellis: Kaffe
Mellan träningarna: En proteindrink, vanilj. Mmmmmm
Middag: Mandlar, kycklingklubba, rattatouille och kvarg med yogurt, mynta, vitlök, salt och peppar

Träningen: Spinning, Street och Nike Get Fit

Nu: SOVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar