Leta i den här bloggen

fredag 16 december 2011

Då var det bestämt!

Jag har fan bestämt mig! I jan blir det fitnessfighten. Sen så kör vi!! Detta året gick inte alls som jag ville. Mest för att jag sätter för stora krav på mig som jag inte klarar och sen blir arg på mig och straffar mig.
Tror nog att jag saboterar för mig för att jag ska FÅ straffa mig. Vet att det låter sjukt men om man inte tycker man förtjänar det så kommer man aldrig fram heller..
Så januari då kör vi. En månad av mitt liv. Måste hitta nån som ska få äran att ta mina före bilder..
Sen har en vän sått ett annat frö i min lilla hjärna.
Men mer om det en annan dag. Nu ska jag ta på mig och åka och jobba.
kram kram

1 kommentar:

  1. En sak som du gjort jävligt bra det här året är att du sprungit din första mara.
    Grymt starkt och kul att dela den upplevelsen med dig.
    Hoppas vi kan springa en mara tillsammans igen när vi båda är snabba som gaseller. ;-)

    2012 blir vårt år!!!

    SvaraRadera