Leta i den här bloggen

onsdag 4 januari 2012

God morgon!!!!
Det blåser nåt fruktansvärt ute och jag måste nog säga att denna stormen är den värsta.. Har nästan varit lite rädd.
Men men, frullen är äten och nu ska jag kolla lite Biggest, mitt favvoprogram och sen blir det iaf 2 timmar på gymet.
Kanske sova lite oxå.. Kom ju hem ganska sent eller ja om man ska vakna 6.30 så är det sent att komma hem 24.00.
Hur går det för alla? Tycker ni det är jobbigt eller lätt?
Jag tycker det är oförskämt lätt just nu men vet ju att det inte alltid kommer vara så. Så vad gör man när motivationen tryter? När man verkligen inte kan hålla sig..
Jag ska försöka köra med 15 sek metoden som Robine pratar om.
Hur tänker ni göra? Det är ju bra att vara förberedd..
Nepp nu är det over and out ett tag.

Ha de!

1 kommentar:

  1. Jaså det är här du gömmer dig :p. Haha. Vad jag kände av förra gången jag körde FF (i maj) så var tredje veckan värst. Då är det fortfarande långt kvar till mål och man är TRÖTT och sliten. Men det är bara att bita ihop! Hoppas vi ses på gymmet någon dag :).

    SvaraRadera