Leta i den här bloggen

torsdag 5 januari 2012

Japp, dag 5 is in da house!!

Har varit ute och löptränat lite. Ca 90 min och då var det pw de sista 20 min tror jag. Blev iaf 711 kcal fattigare. Haha!
Nu är det lite soffa och sen till kompassen för att köra FF programmet och sen spinning.
Kanske att jag tar 30 min band oxå bara för att få till de sista 30 minutrarna. Om kroppen pallar vill säga.
Helt sjukt vad kroppen har blivit stark på den här korta tiden. Mitt löpsteg kändes lätt och detta trotts lite träningsvärk i låren och jag orkade oförskämt mycket.
Det som är skönt med löpningen är att hjärnan mår så bra, det är nästan som att meditera. Sen när man slutar så kommer verkligheten ifatt och det är inte alltid så kul.
Nepp nu får jag sluta slöa.. Off we gooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar