Leta i den här bloggen

tisdag 10 januari 2012

Morgon dag 10..

God morgon!
Då var frullen nere.. Eller ja filen och muslin men är så mätt att äggvitorna får vänta.
Vaknade i natt och svettades som en GRIS! Jääävlar vad varmt det var. Hoppas på att det var en massa skit som rann ur kroppen.
Nu till det jag funderade på igår.

Precis innan FF skulle jag börja äta antidepp piller. Har varit nere ett bra tag och jag vet att jag behöver dem från och till. Och nu har det varit svårt att se nåt bra eller ljust i livet och ja jag ska bara hämta ut dem och sen så kör vi.
Men så igår så slog det mig.. Så glad som jag var igår var längesen. Tom min syster sa att det hördes i telefon, att jag lät gladare.
Så jag undrar om det är så att jag ätit nåt som påverkat mina hormoner negativt, att min serotinin halt har ökat bara av att ändra maten?
Kan det vara så bra?? För om det är så så kommer jag aldrig äta på nåt annat sätt! Hatar att sätta i mig en massa piller och nu känns det hur gött som helst.
Tom nu när jag skriver så känner jag en inre förändring..
Nån annan som känner samma?

1 kommentar: