Leta i den här bloggen

tisdag 10 januari 2012

Och 9de dagen är slut..

Då var det natt. Sista maten är nere och jag är gaaalet mätt!
Tog sovmorgon idag och det gör jag aldrig om. Maten blev fel, eller vid fel tidpunkter och mellanmål uteblev och hmm ja jag behöver komma upp och äta frukost i tid så jag hinner med allt jag ska äta.
Jag åt inget fel förutom 10 extra nötter men va fan. Jag hade redan bränt dem innan så jag har inte så ledsen över det.
Blev galet sugen på ananaskeso.. Mmmmm... Med en god fruktsallad..
Men om man ska palla upp tidigt imorgon så är det ju sovdax för längesen.
Morgondagen bjur på en massa rolig träning och jag hoppas på lite skratt oxå.

Det är faktiskt nåt jag ska skriva lite om imorgon. Mitt humör och min depp som suttit i alldeles för länge..
Men nu är det jag och Nallen som ska sova! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar