Leta i den här bloggen

tisdag 3 januari 2012

Och det var morgon den 3dje dagen..

Då har dag tre startat. Frullen är nere och idag kände jag att det där med äggvitorna kommer bli svårare. Hade en tendens till att gaga men inte så mycket att jag hulkade. Jaja lite för mycket info men det var ju så det var. Ligger och funderar om jag ska ta mig ut och springa eller köra en timme på bandet.. Då blir det intervaller och sen FF programmet och sen en 30 spinning för att köra klart programmet. Det är ju bara det att jag äääälskar att springa ute men blir så kall denna årstiden att jag bara vill lägga mig under täcket när jag är klar.

Hmmm får återkomma om hur det blir.
Undrar om det är idag det kommer bli som jobbigast.. Har ju inte ätit nåt socker eller nåt sötningsmedel eller sånt och kroppen borde ju bli lite arg på mig snart. Ge mig lite huvudvärk och lite cravings och sånt trevligt.
Men som tur är så nu i början har jag lite träningsvärk så det är bara att röra lite på kroppen så påminner den mig om vad jag håller på med och att jag har ju inte träningsvärk för att äta upp mig. Hahaha!

Igår sa Anna nåt bra när vi körde programmet: Mjölksyra är gratis och gratis är gott!!
Mitt mantra brukar annars vara: Mjölksyran är min vän!
Nu är det dax att softa en stund så hörs vi senare. Idag skickar jag en speciell hälsning till alla som kör FF, faaaaaan vad vi är grymma!


1 kommentar:

  1. Men HEEEEJ!! :D Är du också med i FF? Vad roligt! Det var längesedan jag "såg" dig! :D Minns att du har kommenterat hos mig när jag hade metrobloggen förut!=)
    Allt bra med dig?

    Kramar/Ina

    SvaraRadera