Leta i den här bloggen

torsdag 2 februari 2012

Andra dagen uten FF..

Ja då var ju FF över för denna ggn. Lite tråkigt men man måste ju stå på egna ben nån ggn..
Nu i feb ska jag köra ensam, för att kolla hur det känns och hur mycket jag har lärt mig och sen i mars, beroende på hur långt jag har kommit så kanske jag kör igen.
Nu ska jag snart ut och springa i det vackra vädret. Solen skiner och det är typ vindstilla.
Sen till gymmet och köra FF pass, hem till lunchen och vila och sen iväg och träna med Andréas och Cie.
Tänk ändå att jag längtar efter de passet som jag tyckte var så tråkigt i början.. Visst det är väl inte så mycket roligare nu men när man ser vad det har gjort för kroppen så vill man bara göra mer och mer.

Imorgon är det dax för invägning och mätning och sånt.
Lite nervöst är det men jag måste ju göra det nån ggn.
Och eftersom jag jobbar helgen så är imorgon enda dagen jag kan.

Igår åt jag lite godis och kakor för första ggn på en månad. Och tro det eller ej men jag köpte inte så där mycket som jag trodde att jag skulle göra. Jag plockade de sorterna jag ville ha men inte mer. Öppnade burken på jobbet så att jag inte skulle äta allt själv och det gick bra. Inget frossande eller så och det är inte som att jag vill göra samma sak idag. Nu vet jag vad det är jag saknat och det var inte så viktigt.. Tog även ett glas efter jobbet och det blev oxå bara det. Ett glas.
Saknar inte fyllan utan sällskapet som kommer med vinet. Pratet. Skrattet. Glädjen och vännerna. För det är ju mycket så i mitt liv. Att jag träffar mina vänner när jag går ut för många av dem jobbar inom restaurang.
Men nu vet jag ju att det kommer inte att bli tokfylla. Jag kommer sippa på mitt vin eller mitt vatten eller te och sen gå hem när det blir för jobbigt.
Jag har ett tempel att ta hand om. Jag har börjat bygga upp det och vill inte rasera allt hårt jobb.
Så nu är det dax att gå ut och jogga lite i den vackra vintervärlden.. Mmmmm..
Med en ny spellista och allt!
Wiiiii!
Alla ni FF'are, kör hårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar