Leta i den här bloggen

tisdag 14 februari 2012

Sjukdag nr 5!

Ligger i soffan för 5e dagen i rad och börjar bli smått less på detta. Längtar till träningen, till svetten (ok svetten var ju inte så längesen. Hahaha!), till det onda, till mjölksyran, till endorfinerna, till känslan att känna sig nöjd.
Nu kan jag nästan känna hur mina muskler försvinner och fettet byggs på. Mina bihålor håller på att klägga igen men det brukar bli så när jag blir sjuk men kunde jag inte få slippa det, bara denna ggn? Har jag inte mått dåligt nog?
Så för att tänka realistiskt så kan jag nog träna på måndag men om man inte är realist utan lever i sin egna värld då kan man hoppa på spinningcykeln på tor! Så de så!
Så länge jag inte har nån yrsel så.. Jag har ju ingen feber längre. Och bihålorna är det ju bara att spola rent. Eller??

Nåja.. Vad är väl en dag på slottet?
Den kan väl inte vara roligare än att ligga här??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar