Leta i den här bloggen

torsdag 9 februari 2012

Torsdag morgon..

Då var det torsdag. Redan..
Och jag ska iväg och träna. Som vanligt.
Efter frullen idag som blev 6.30 somnade jag om och sov nog liiite väl länge eller ja det gjorde jag för nu blev tidsplaneringen lite fel. Men men. Det är inget att hänga läpp för.
Jag vet ju att det snart är dax för en riktig vilodag. Jag känner det i kroppen och det ska bli gött. Men just nu är jag lite för upp i varv för att skita i träningen innan jobbet. Jag focuserar så mycket bättre om jag fått svettats lite innan..
I helgen ska jag styra upp detta med maten. Jag äter iof enligt FF, förutom igår när jag tog mig en liiiten kula glass. Och det gjorde jag för att jag var sugen. Och den lilla, lilla kulan räckte.
Men jag har blivit dålig på mellanmålen och framförallt på att få i mig proteinet.
Min plan är att ta 2 kg till nu i feb och sen så kör jag på och tävlar FF i mars igen. Och då ska kroppen i mål och jag ska vinna!
Visst satsade jag på vinst i jan men man kan ju inte gå med i en tävling och inte planera att vinna. Eller?
Men sen när jag såg de andra så visste jag att loppet var kört.
Speciellt en kille.. Herre jääävlar vilken kropp han har skapat!
Men men det är bara att borsta av sig och vara nöjd med att jag gjorde mitt bästa och för min kropp så var det precis vad den behövde.
Nu ska jag iväg och träna. Kaffet är snart intaget och solen skiner. Mmmmm..
Ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar