Leta i den här bloggen

lördag 31 mars 2012

91..

Igår var jag på AW med Sats Landala. Jättetrevligt.. MEN jag fattar ju nu varför jag inte umgås med tjejtjejjer! Fan vad elaka de är.. Jätte tråkigt. Vi hamnade hemma hos en vän och skulle eller de skulle dricka sprit och lyssna på musik. Festen hamnade i köket där brudarna kramades och hade söta moments och skulle "adda" varandra. En av dem kollade på mig och log och sa att självklart addar jag dig oxå men ni vet när man ser i ansiktet på en människa att den bara säger det för att hon måste inte för att det kommer hända eller att hon vill. Så var det.
Sen kom jag in precis innan jag skulle åka hem då var det en, hon som jag verkligen SÅG att hon inte gillade mig de kallade P för något i stil med att han var deras lilla gymbjörn och kramades i ring och PÅ RIKTIGT uteslöt mig. Jag fick en blick och sen en rygg! Öhhhhhh hur gamla är vi???
Visst vi är inte vänner men va fan, man beter sig väl???

Så igår när jag kom hem, nykter vill jag bara tillägga, förstod jag varför jag inte umgås med brudar. Fy faaaan!
Eller jo jag umgås med dem men vi är inte "riktiga brudar". Hmmmm svårt att uttrycka sig när jag är lite upprörd..

Men men. Imorgon är det dax för FF. ÄNTLIGEEEEEEEN!!
Som jag har längtat och såååå taggad jag är nu! Wiiiiiii!
Håret är rakat, fransarna långa och nu ska kroppen formas. Bring it on!
Och det är nu som mina riktiga 100 dagar kommer börja.. De innan var bara en mjukstart.
Så bort med dumma brudar och in med ny enerig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar