Leta i den här bloggen

onsdag 28 mars 2012

94

Hur kan något som är sååååå underbart vara så jobbigt?
Nu kan man ju härleda denna fråga till ganska mycket men just idag tänker jag på våren och pollen.
Gahhhhh! Näsan kliar och jag är trött och vill bara sova. Har börjat med de små blå men kanske var lite sen ute.
Jaja. Snart är jag ledig lite så då gör det inte så mycket.
Det är bara så frustrerande då jag ÄLSKAR att springa på morgonen innan staden har vaknat och allt är tyst och det känns som att jag är den första som andas in luften...
Men jag ska komma dit jag oxå.
Har börjat få upp motivationen igen. Kan vara för att FF närmar sig med stormsteg och att jag har Amanda från jobbet med mig som ska köra för det kommer ju ge mig en spark i baken.
Nu ska jag snart ta mig till träningen för lite intervaller på bandet och lite styrka a la sjukgymnast. Kanske FF oxå... Vi får se. Dagens löp ute blir inställt då jag somnade om på soffan och inte hinner med det idag men som sagt, snart är jag ledig nästan en vecka och då jääääävlar!

Kom precis på nåt lite smått tråkigt.. När jag börjar med FF så kommer jag ju inte vilja dejta. Igen. För att det är så svårt att förklara varför man inte äter vissa saker eller tar ett glas vin eller inte vill ja, jag vill vara ensam för att det är lättast just då.
I lördags så kom en dejt upp på jobbet utan att jag visste att han skulle komma. Visserligen så var han med sin son och sin polare men det var ändå lite jobbigt att bli så överrumplad. Han ville att vi skulle prata lite när deras film var slut och jag hade gått av. Hmm jag är inte charmig efter ett sådant pass+ att jag inte hade dejtingkläderna på mig.. OCH jag brukar bara vilja åka hem och sova...
Inte gå på dejt när det sitter en son och en polare 5 meter bort och väntar på att vi ska bli klara. Jätte udda.. Men men nu blir det ju inget sånt heller. Hoppas jag. För det var ingen kul känsla att gå av ett jobbigt pass och sen hitta styrkan att stå och le och vara trevlig mot en främmande människa.

Oj ja där kom det ut oxå... Lite orddiarré så här på morgonen..
Hepp!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar