Leta i den här bloggen

lördag 24 mars 2012

98..

Ligger i sängen och har missat min spinning för dagen.. Det är lite tråkigt men så kommer jag på varför jag inte ska gå på dem.
Min höft ballade ur igår. Jag hoppas ju på att det bara är en överansträngning eller träningsvärk men blir ändå lite orolig.
Det är så mycket i min kropp som gör ont. Så där jag-kan-inte-gå-normalt-ont.
Igår lutade jag mig mit en bänk på jobbet och faaaaaaan var ont det gjorde!
Kom väl åt en nerv eller nåt men jäääävlar... Jag blir rädd och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Om jag skulle gå tillbaka till sjukgymnasten så är jag rädd för vad han ska säga. Nu vet ju jag att han inte tror på att inte träna men ändå.
Jag börjar bli trasig och då är det bästa att vila innan det blir mera trasigt men inte NUUUUU. Inte när solen kommer och fåglarna kvittrar.
Så nu ligger jag här och tänker: men jag hinner ju ut och springa innan jobbet. Öhhh nej kanske inte!
Du har ju ONT!
Tänk att man måste påminna sig om att inte träna.
Det som är bra är att det är så inrutat att det inte är jobbigt. Eller vissa dagar men det är så naturligt.
Må min höft bara vara lite överansträngd!
Må en dags vila göra den bra!
Må min kropp läka som den ska...

1 kommentar:

  1. Usch. Tråkigt, men kanske ett tecken på att slappa några dagar. Eller kanske träna någon annat? Simma lite kanske?

    SvaraRadera