Leta i den här bloggen

torsdag 22 mars 2012

99e dagen snart över och vi går över på 98..

Och denna bjöd på morgon jogg, spinning med bästaste Andréas och sen combat med söta Kim.
Kroppen är trött och gör ont och jag kommer att somna som en gudinna idag!
Har haft ett gaaaaalet sockersug som jag nästan inte kunnat stå emot men än så länge är det coolers. Inte för att maten har dämpat det what so ever så jag intalar mig att det sitter i huvudet.
Ska sova tidigt efter en sväng på spikmattan för den här kroppen behöver veeeerkligen sova idag!
Och så ju tidigare jag somnar desto lättare är det att hoppa sockret.
Men kanske, kanske en kopp kvällsört.. Mmmmm
Mina hundra dagar har jag ju inte tänkt vara helt utan socker och götta, iaf inte just nu i början. För sen försvinner allt när jag kör FF. Och jag vet ju att jag inte kommer palla köra fläckfritt så länge och det är bättre att ta en ätardag eller två halva än att kapitulera helt och balla ur och inte komma tillbaka. För det är ofta så med mig när jag inte FÅR, då vill jag och när jag väl ger upp så kan det fortsätta i veckor och så är man tillbaka på ruta ett.
På lördag har jag redan planerat lördagsgodis... Mest för att jag ska ta lite till jobbet för att då äter jag inte lika mycket. Jätte bra Jag köper det jag är sugen på men äter inte ens hälften..
Sen när FF kickar igång då är det ju på riktigt igen!
Men nu... Natti och sov så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar