Leta i den här bloggen

fredag 9 mars 2012

Gahhhhhhhh! Var är energin???

Gahhhhhh! Jag har kommit in i en trött period. Frågar någon hur jag mår är jag alltid trött. Hela tiden. När jag gick på FF så var jag typ pigg hela tiden så jag måste rycka upp mig och orka göra det igen. För det är ju det. Att orka.
Ska ta mig till gymmet och köra lite intervaller på bandet men känner redan nu hur tråkigt det kommer bli. Vilket jag vet inte stämmer när jag väl är där.
Men vägen dit är låååååååång..
Jag lovar att bara jag får igång kosten och träningen så att den inte haltar som den gör nu så kommer saker att falla på plats.
Så idag tar jag med mig broccoli och blomkål till jobbet och jag ska ta iaf 30 min på bandet. Det är dagens mål, jo och att jag ska äta två mellanmål.
För om det är något jag inte vill tillbaka till så är det detta!!

Eller..
Det är såååå vidrigt! Fattar inte att jag lät det gå så långt. Och jag fattar inte de som dejtade mig på den tiden för JAG tycker det är sååååååå äckligt! Jag skäms över mig själv när jag ser bilderna. Men det är bra att de finns. För att påminna mig.
Och ge mig en spark så jag åker och tränar för det är fan inte lockande..
Hoppas på att den lediga helgen kan ge mig energi..
Kram och hej så läng! L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar