Leta i den här bloggen

tisdag 20 mars 2012

Mina mål med 100 GD!

Nu har jag klurat och tänkt och nu ska de ner. Målen.

*Jag ska under 70 eller -10 kg. Kan fan inte bestämma mig...
*Jag ska få en bättre och gladare syn på mig och älska mig mer än racka ner på mig
*Jag ska få in rutinen att äta frulle varje dag
*Jag ska bli snabbare på löpningen
*Jag ska börja simma igen
*Jag ska yoga/body balance minst en ggn i veckan
*Jag ska ha kul under tiden och inte bli hysterisk och manisk!

Här är dem, målen.. Kan tänkas att det kommer upp något mer under resans gång men det skriver jag till då.
Tänkte köra FF i april och sen fortsätta med deras löpschema och maten köra jag nog lite Isoinspererat. Den är ganska lik FF får bara dra ner lite på kolisarna tror jag..
Nu är det snart dax, startskottet går och wiiiiiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar