Leta i den här bloggen

lördag 3 mars 2012

Mmmmm lördag morgon..

Mmmmm morgon...
Jag är trött och inte alls sugen på att ta mig ut och springa men men kroppen blir inte smal och stark av att ligga och sova.
Men jag lovade en matrapport. Ja jag vet inte så intressant men det är ju mest för min skull.
Jag började med mellis, keso och banan, sen lunch (jag veeeeeet inte alls bra..) kalkon, potatis, wokade grön, fil och flingor med jordgubbar och solroskärnor, kalkon till middag igen med pot, sallad, avokado, nattmål blev kvarg och varma jordgubbar och så 1 och 1/2 glas vin..
Inte en ultimat Ff dag men jag ska ju inte köra lika hårt som i jan och det är skönt att kunna göra saker utan att få dåligt samvete. Faktiskt.
Nu ska jag piska på min trötta kropp så vi kommer ut och springer. Gahhhhh! Är verkligen trött som fan och vill inget hellre än att ligga kvar och sova..

Ser oxå att det blev ett smått rörigt inlägg. Haha! Men klockan är 7.24 så va fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar