Leta i den här bloggen

måndag 5 mars 2012

Veckans första inlägg..

Så nu har jag ändrat mig. Detta med måsten är inte min grej så då tar vi bort dem! Poff!
Nu är det nog mest jag som fattar vad som hände men det gör inget för det är min blogg.

Igår körde jag vasaloppsspinning. Hur glad blir man inte när älskade Jörgen brink åker galet fort och passet blir 20 min kortare än tänkt?
Efter 3 timmar så är rumpan väldans öm och man vill mest av..
Efter spinningen så var det dax för jobb. Kroppen var stel efter 2 dagars träningsvärk och det blev fan inte bättre av spinnignen. Haha!
Mina kära kollegor skrattade gott åt mig när jag försökte röra mig och det kändes som att jag hade en gris mellan benen.
Idag skulle jag spinnat med världens bästa Samir och sen 90 min med Therese men idag tänker jag vila. Min kropp förtjänar att få andas och ta det lugnt och med tanke på morgondagen och den inplanerade joggen så för att få den att bli så skön som möjligt så får det bli en lat dag.

Det här inlägget har tagit hela dagen att skriva för att saker har kommit i vägen.
Det blev ingen träning. Bara en lat skön dag i sängen.
Det var längesen men när jag skummade igenom veckan i huvudet så insåg jag att detta kommer bli den enda lediga, hellediga dagen så då blir den slapp.
Men det tar vi igen ganska snabbt tror jag..

Jag längtar till april. För då kör jag FF igen och det är varmare och alla är gladare för att det är sol och våren är på gång..
Vad längtar ni efter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar