Leta i den här bloggen

tisdag 10 april 2012

80/20

Såååå vad har denna dagen bjudigt på??
Jopp. Revenge marathon så morgon träningen uteblev och sen så FF träning, 90 min spinning, core och 75 min yoga.
Japp så nu är kroppen öm och trött och det är dax att sova.
Imorgon, om jag vaknar som jag hoppas på så blir det spinning6.45+ ff och sen möte på jobbet. Kl 12 är det spinning igen och pallar jag så blir det FF igen och sen på kvällen tänkte jag prova ett nytt spinn pass TTT. Så tre hääärliga spinnpass och två FF pass.
Syndar man får man skylla sig själv.
Jag har börjat svettas som en gris när jag tränar nu. Det verkligen droppar om mig och det känns renande.
Veckans löpning som jag var så sugen på får vänta tills regnet försvunnit. Kan jag så slipper jag gärna det.
Fast jag längtar ut till vägarna..

Dagens mat: dietpannkakor med jordgubbar och vindruvor och kvarg, mellis, rester av pankisarna, indonesisk kycklinggryta med bulgur och tatziki, kycklingklubba m BB, myntasås och bulgur.

Dagens träning: FF träning, 90 min spinning, core och 75 min yoga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar