Leta i den här bloggen

söndag 8 april 2012

82/22

Igår gjorde sig verkligheten påmind. Livet utanför träning och mat och ff.
Så inget gick enligt ff. Det var vin och godis och en sen natt/morgon.
Men det finns vissa ggr som man måste göra vissa saker och igår var en sådan dag.
Det var mycket tårar och hon är rädd och jag är sviiinrädd och måste vara stark.
Cancer är en fruktansvärd sjukdom och vi känner nog alla någon som drabbats.
Så just idag har jag en paus från träning och ff.
Jag behöver samla mina tankar och få ner svullnaden på mina ögon.
Men imorgon är det upp i sadeln igen och två timmar spinning står på schemat. På morgonen. Så är det en timme på kvällen oxå.
Och så tänkte jag kötta till det med 2 omgångar ff träning.
Vad ska man äta idag?
Kom precis på att jag inte ätit något ordentligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar