Leta i den här bloggen

torsdag 5 april 2012

85/25

Då var det morgon!
Jääävlar vad illa jag har sovit. Vaknade på soffan och hade somnat ifrån båda mina serier och trodde klockan var typ 3 men nepp. 0.30 var klockan.
Jag gick och la mig men drömde heeeelt sjuka, konstiga drömmar. Tack fullmånen!
Vaknade av klockan 06.00 och skulle äta frulle då men det gick inte att vakna. Är fortfarande sjukt trött och längtar efter en sovmorgon men vet att det är bara all skit i luften som gör mig sån här. Så jag fick sätta i mig 2 blåa piller och nu känns det bättre.
Älskar våren men fan vad trött den gör mig...
Snart väntar jobb men innan det ska det bli löpning och FF träning.
Man blir inte fit i kroppen av att låta latmasken vinna!

Gårdagens mat: lättfil+musli, keso+äpple, kycklingfilé, ris,BB, liiite dress, macka m lätta (ja jag vet att det inte ingår i dieten men efter min träning igår så...), honungsmelon, indonesisk gryta m ris och kalkon, nötter

Gårdagens träning: intervaller på band, spinning, FF träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar