Leta i den här bloggen

måndag 23 april 2012

Älskling du har blivit en tjockis..

Måndagen är över. Vad jag älskar måndagar!!
Det blev 90 min löpning. Och har bestämt mig för att 60 min om dagen är allt jag egentligen behöver så idag ligger jag 30 min plus. Min 60 min gräns är för att jag inte ska må dåligt om jag inte orkar mer än det en dag. Jag ska vara nöjd med min prestation och klappa mig på axeln.
Min omstart känns bra än så länge det enda jag vill gnälla lite på är att jag är så sjukt trött på morgonen bara.
Gissar att det har med pollen att göra men det är ändå tröttsamt..
Nu innan jag somnar så kollar jag på Älskling du har blivit en tjockis.

Vad är det för skit??? Helt seriöst. En gubbsjuk äcklig fet man som gnäller på att frugan blivit fet när han själv ser ut som en överjäst fralla!
Han vill ha det trevligt i sängen och att hon ska bli sexig osv men han då??
Varför får han se ut som en potta skit?? Nej hoppas att HAN är tjockisen i nästa säsong.
Kasta inte sten i glashus.

Så då fick jag ur mig det..

Maten: fil med kvarg och musli, äpple, sallad med bönor, räkor och avokado, vindruvor och några nötter, potatis, köttfärsbiffar, sallad och kvarg, en liten pizzakant, isopankisar m kvarg och vindruvor.

Träningen: 90 min löpning

Over and out..

1 kommentar:

  1. Jag sökte efter bloggar som skrivit om Älskling du har blivit en tjockis, så hamnade jag på din blogg :) Jag reagerade på att folk skrivit så positivt om programmet och tycker det är bra och inspirerande, men några få (väldigt väldigt få) bloggar verkar i alla fall vara kritiska mot det, bland annat din. Och min :) Besök gärna min blogg och läs mitt inlägg: http://annasgladablogg.blogspot.se/2012/04/kara-tv3-alskling-du-har-blivit-en.html

    SvaraRadera