Leta i den här bloggen

tisdag 17 april 2012

Soliga tisdag..

Då var det Tisdag.
Igår så la jag mig efter den sena middagen och somnade som en bejby.
Jag och Jörgen körde Måndags spinning. 55 min Samir och sen 90 min Therese. Asgött, asgrymt och Aaaaaaaasjobbigt.
Man är tömd på all energi när man är klar men fan vad man är nöjd.
Så hem och duscha och äta och sen bums i säng.
Eftersom jag har sådana problem med min rygg nu så tänkte jag att lägga sig i tid kanske är en bra idé. Men, nej.
Det gör ont i vissa ställningar och enda ggn jag inte känner av det är när jag tränar.
Så hade jag kunnat hade jag ju varit igång hela dagen för att slippa detta men nu får jag träna innan och sen trycka piller som dövar smärtan lite.
Måste ta mig iväg och reda ut detta.
Orka gå omkring och grina illa för att jag inte kan använda ryggen som jag ska.
Ok. Dax att sluta gnälla och ta tag i dagen! Det är ju ändå sol ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar