Leta i den här bloggen

lördag 14 april 2012

Tänk att jag låter värdefull enegri gå till en IDIOT!

Igår så var jag ute och sprang. Jääääävlar vad bra det gick.
Andningen satt där den skulle och mitt ändrade löpsteg funkade perfa.
Jag slog min mellantid med 5(!) min. Wiiiiii!
Och eftersom jag hade en så skön upplevelse där jag egentligen bara ville fortsätta så gjorde jag inte det.
Varför? Jo för att om man lämnar när det är som bäst så längtar man till nästa. Om jag hade fortsatt så hade passet slutat jobbigare och jag hade inte fått den kicken jag fick. Ibland är det bäst att sluta på topp.

Nåt som förstörde min dag är en "vän" som fan inte kan bete sig.
Jag la upp en statusuppdat på FB om att jag ville slippa andas in andras rök. Och jäääääävlar! Vad hände?? Tro det eller ej men det fanns en som pratade FÖR rökning. Hur i hela helvetet går det till?? Alla som röker vet ju att det är skadligt. Att det orsakar cancer. Att det luktar illa.
När han sen fick mothugg så gick han till personangrepp mot en av mina bästa och käraste vänner. Det gör ont i hela hjärtat när jag läser de inlägget.. Det jobbiga är att när det kommer till människor som inte kan argumentera så kan man inte göra något. Inget jag säger kommer gå in.
Det är såna som mobbar, som skiter i att det de säger kan såra. Det är såna man inte vill ha som styr ett land.

Det är så frustrerande att inte kunna göra något. För det är det jag väljer att göra och att BEEEEEE till gudarna att han aldrig, aldrig får barn!
Ingen behandlar mina vänner så!

Gahhhhhhhhhh! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar