Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

Vad jag har uppnått!

Ibland glömmer man hur mycket man gjort..
Igår satt jag och pratade med en polares pojkvän och så kom vi in och pratade om varvet. Han frågade om jag hade sprungit och ja, svarade jag. Tre ggr.
"Och du har kommit runt alla ggr?"
"Ja självklart" säger jag. "Och förra året sprang jag Stockholm Marathon"
"Oj.."
"Jag har funderat på vasaloppet" säger han.
"Jo men jag har åkt tjejvasan, det tråkigaste jag någonsin har hittat på!"
"Jasså"
"Kommer nog aldrig mer att göra det men i år funderar jag på Lidingöloppet igen. Det bemästrade mig sist och jag måste vara ta det" (Jag)
Och sen kom vi in och prata om träning och boxning och kondition. Jag sträckte på mig och kände hur stolt jag var över mig själv över vad jag gjort.
Weeeeeeee meeeee!

Gårdagens mat: -Pannkaka med kvarg och vinruvor
                           -Äpple
                           -Grekiska köttbullar med sallad
                           -Mango och rivet äpple med kvarg och keso
                           -Sallad med lax, ägg, bulgur, lite avokado
                           -Lite jordnötter

Gårdagens träning: -75 min löpning
                                -Pump
                                - 45 min spinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar