Leta i den här bloggen

onsdag 23 maj 2012

Då var det lillördag!

Hmmm jo men det gick ju bra att skriva igår.. Vaknade på soffan med allt på. Haha!
Var tydligen lite sömnig..
 Gårdagen bjöd på 80 min löpning, pump och spinning. Efter det var det lunch och då blev det sushi i solen. Mmmmm.. Det är sådana saker som kan göra en hel dag.
Vandrade runt i affärer och kollade och sen hem, mest för att ladda telefonen men oxå för att byta kläder till kvällens aktiviteter.
Det blev spinning med Andréas, min Andréas och sen 30 min med en annan Andreas och sen 30 min core. Japp ca 5 timmar träning, inte konstigt att jag var trött...
Efter träningen åkte vi hem till A och kirrade middag och kollade ESC med P-A, Cie och hennes vän Tomas.
Lite duktigt att jag inte åt några chips, karameller eller nåt vin.

Jag hade köpt riskakor och mörk choklad som fick stilla mitt sug och sen satte A fram jordnötter.
Men fortfarande, INGET vin eller godis.. Chipsen sattes fram som förrätt men trotts en massa träning och att jag var gaaaalet hungrig så inte en smula.
Ja ganska stolt är jag allt.

Det är ganska fantastiskt hur våra kroppar fungerar.. Som igår när jag inte hade tatt hand om maten när jag tränat så mycket. Då ville inte pulsen komma upp på kvällen och det var som ingen idé att försöka pressa upp den.
Nu när jag sovit och ätit så hoppas vi på att det går bättre.

Maten igår då.. Lättfil med kvarg och müsli, 10 bitar sushi, en efter träning bar, fullkornspasta med köttfärsås, jordnötter, lite mörk choklad och när jag kom hem riskakor med kvarg.

Och ja jag ska börja räkna kcal på riktigt var bara inte riktigt med på banan igår.. Måste faktiskt bli bättre på vattnet oxå..
Men först lite göttig morgon löpning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar