Leta i den här bloggen

onsdag 23 maj 2012

Dagens första pass..

Dagens första träning blev en skön morgon jogg. Ingen tidsstress eller press. Bara en skön jogg i solen och visst svider ansiktet lite nu..
Men vad vackert det är på morgonen. Vattnet, de gröna träden, gräset, den blå himlen.. Mmmm..
Nu har jag kommit hem och har stoppat i mig lite fil och vinruvor och vatten för snart är det dax för onsdagens obligatoriska spinning pass.
Bara vila i en 10 min, kanske stretcha lite och sen är det iväg igen. Nästa ggn jag skriver hoppas jag att jag ligger på en gräsmatta och solar.




När man springer förbi sådana här bilder då måste man bara promenera lite och älska morgonen och Göteborg. Och ta lite bilder så när det är motigt att ta sig ut har man något som påminner om varför det är värt det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar