Leta i den här bloggen

torsdag 24 maj 2012

Gahhhhhhhhh!!!!!!

Tillbaka från spinningen och jag vet inte om jag är ledsen, besviken eller arg..
Min kära vän berättade att de på ett center är oroliga för hur jag mår för att jag tränar för mycket.
Jag VET att jag tränar för mycket just nu.
Jag ska för i helvete springa ett jävla marathon nästa lördag och efter pollenchocken så vet jag inte riktigt om min kropp pallar det.
Så om jag ska få reda på det så är det dax att ta reda på det typ NU!
Inte när jag sprungit 3 timmar och måste gå av. Till saken hör ju att jag inte bryter. ALDRIG.
Jag måste veta hur kroppen mår efter tre timmar jobbig cardio. Helst ska jag ju ha en mara i benen redan men det finns det inte tid till.
Jag måste veta att andningen håller för den har jag nästan haft mest problem med. Tacka guuuud för bricanyl!
Jag måste veta att mina lår pallar iaf ett gbg varv. Jag måste veta att mina knän håller eller om jag måste köra med knäskydd på båda benen.
Sen måste jag bli av med lite av det jag la på mig när det var synd om mig för att jag inte tål björk.
Det är mycket som måste klaffa på bara två ynka veckor..

Jo jag vet att det är deras jobba att ta upp såna här saker. Att man ska kolla om en medlem börjar balla ur. Men kollar man lika mycket om någon dricker för mycket??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar