Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

Lchf och jag??

Jo men då har jag klarat årets pollenchock. Jääävlar vad dålig jag blev.
Trodde först att det var en riktig jobbig förkylning men så ringde lillasyster och ställde den riktiga diagnosen.
Så det har inte blivit någon träning alls denna helgen.
Hoppas på att jag kan träna imorgon men är inte alls så säker på det. OM det blir träning så kör jag löpning och spinning tror jag.
Eller kanske lite pump kanske..
Jaja vi ska väl först se om det funkar.
Jag hade ju en ganska jobbig process i kroppen igår så den får väl få chansen att återhämta sig oxå.

Har funderat på detta med LCHF. Jag är ju en så jätte motståndare till den dieten mycket för att folk bara ser de de vill se och inte vad man ska äta på riktigt. Ok nu uttrycker jag mig jätte konstigt.. Det jag menar är att när vissa människor läser att de får äta hur mycket proteiner och fett de vill så väljer de inte det bästa utan kör på med bea och entrecôte som inte alls är så bra för blodet och välbefinnandet.
MEN om jag skulle köpa en riktig bok om den riktiga idéen så kanske jag skulle ändra mig.
Och jag vill ju veta vad jag pratar om så det blir nog att googla lite och faktiskt testa den och se hur min kropp mår av den..
Men det får bli ett lite senare projekt. Nu är jag ganska sugen på all iso mat så jag kör på det.
Hur går det för alla därute? Får ni några bra resultat?
Själv så fick jag mig en egoboost igår då jag träffade en massa människor jag inte sett på länge och alla sa att jag såg så vältränad ut och att jag hade gått ner sååååå mycket.
Det behöver man ibland för man blir lite hemma blind och missar vissa saker.
En polare kunde inte sluta ta på min rumpa! Haha!

Nu efter en låååång helg med fylla och ckockkropp så är det dax att sova.. Jag är galet trött och har velat sova ganska länge men eftersom jag vaknar mitt i natten då så får jag hålla mig vaken.
Men nu, äntligen så är det dax..
Så god natt och så väntar en hääärlig måndag på oss!
Jag ääääääälskar måndagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar