Leta i den här bloggen

lördag 26 maj 2012

Löööördag!!

Då var det godmorgon lördag!
Solen skiner och armen gör ont..
Känner mig som en grinig 5 åring idag men hoppas på att det försvinner när jag är ute och springer.
Det är ju då mitt bästa humör kommer fram. Det är som att man springer ifrån det dåliga typ.
Tror jag ska göra så att jag springer en kortis på en timme och så hem och hämta frukten och sen till jobbet för en dag som denna kommer jag ju vilja frossa i frukt!
Men först ska kaffet ner och kläderna på. Är ju egentligen inte så jätte sugen på att ta mig ut då ansiktet är lite svett från igår så som armarna och axlarna men men ska ju stå inne hela dagen och behöver ju D-vitamin.
Ok sluta babbla och klä på dig nu fröken Gaseb!

Ahhhh höll ju på att glömma det viktigaste! Loreen tävlar ju idag! Wiiiii!
Är lite nervös ändå..
Har inte gjort någon topp 5 lista men kanske efter löpningen.. Ha de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar