Leta i den här bloggen

tisdag 1 maj 2012

Många dagar blev det..

Efter 4 dagar norröver så är jag hemma i Götet igen.
Tränade två av dagarna så lite nytta gjorde jag iaf. Haha! Men vad jag har saknat bloggandet! Visst hade jag kunnat göra det hemma men hade som inte tid.

Det blev en löprunda i Uppsala eller typ runt Uppsala. Huuuur skönt som helst. Sen en pumpklass med en sjukt otränad inst. Han fick fan Leif G W Persson och Bert Karlsson att se tränade ut. Han gjorde även armhävningar på knäna med röven rakt upp i vädret.
Gahhhhhh! Men sen så... På eftermiddagen..

Då träffade jag
 en vän. En lååång och vältränad och snygg sådan. Haha!
Och vi pratade och pratade och pratade och så gick vi och la oss och fortsatte prata och prata och prata.
Vi har bara träffats en ggn tidigare, på en gemensam polares fest och vissa människor, både män och kvinnor vill man bara umgås med. Han är en sådan.
Jag vaknade kl 6 morgonen efter och hade väl då fått en 2-3 timmars sömn. Han snarkade på men jag kunde inte sova.
Det blev frulle och sen off to Sats spårvagnshallarna på ett combat passe. Gruppen hade astrist energi men han var såååå duktig. Hmmm ja , sa jag att han är sjukt snygg?
Haha!
Är ju svag för långa män med mycket muskler.
Mmmmmmm..
Han hade ett pass till att instruera och eftersom vi inte hade sovit så mycket, eller han mycket mer än mig så bjöd han på en fika och sen så körde han mig till stationen och jag åkte hem till Uppsala.

På kvällen kom lillasyster och vi åt middag med mor och sen var det kvalborg. Dvs fest! Och sen Valborg och då var det fest fast inte så hårt jag trodde att det skulle bli.
Nu ligger jag hemma och kan inte somna för att jag sov på tåget. Tänkte komma upp tidigt och löpträna imorgon morgon.
Kanske ska sätta på en tråkig film...
Jaja vi hörs imorgon! Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar