Leta i den här bloggen

fredag 11 maj 2012

Mitt liv med björken..

Det blir inget varv för mig. Igår kom hostan jag väntat på i en vecka. Den som gör att jag hostar i all evighet och sen kräks upp ett vitt slem. Ja ja jag vet att det är sviiiin äckligt men så är det och kuta runt götet och kräkas på folk är inget jag tänker göra. Det är en sak att bege sig ut själv och hosta och snörvla men inte i grupp..

Jag hade det nog lite på känn för jag är fan inte så besviken som jag brukar vara när saker inte blir som jag tänkt.

Sen så har denna veckan blivit jätte konstig när det kommer både till mat och träning.. Igår skulle jag spinna och köra combat men så hände något med spårvagnarna och västtrafik kunde inte ens ropa ut det i högtalarna så man kunde tatt en buss istället så ja jag åkte in till stan, tog ett varv gick in på ÖB och köpte en massa skit och svullade.
Japp.
Jag stannade hemma och tröck kroppen full med skit.
Hur ofta gör jag det en torsdag? Haha!

Nu tänkte jag försöka mig på en slemjogg och sen hjälpa Lina flytta. Och sen blir det en öl eller två. Jag ska ju inte springa så jag kan ju faktiskt ta mig en skön fredag.
Men ni som ska, hejja er!!

Inatt drömde jag om min man.. Eller jag tror att det var han.. Han gick förbi mig, gav mig en puss på kinden och frågade hur jag mådde och stannade kvar med sina ögon mot mina och så gick han.. Den lilla biten får mig att känna pirr i magen och ett fånigt leende har klistrat sig fast på mina läppar.. Det är ändå en härlig fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar