Leta i den här bloggen

torsdag 24 maj 2012

Solskens löpning..

Ja vad händer igår?? Jo jag tooook somnade! Haha!
Vaknade på soffan och fattade inte vart jag var ens..
Inte konstigt då jag tränat 10 timmar på 2 dagar. Och ja det är liiiiiite för mycket men jag tror på att chocka kroppen och att man alltid har mer att ge så för att vågen och jag ska bli vänner igen så fick det bli så.
Är fortfarande sviiiiintrött men ska ut och springa lite. Inte lika långt som igår men en liten sväng iaf och sen ut och lägga mig i solen.

Maten igår blev: fil med flingor till frulle och sen fil med vindruvor till mellis. 100 g fullpasta med köttfärsås, 1/2 äpple, 3 rutor mörkchoklad, lite nötter, middag samma som lunchen, 3 riskakor med kvarg. Och jag tror det var bra så.

Idag har jag hunnit med 300 g fil med 50 g müsli och färska jordgubbar och vattenmelon, 2 riskakor med kvarg.
Och nu.. Ja det är väl bara att klä på sig och ta sig ut. Har ett avsnitt av Jillian Michaels podsändning som jag sparat till idag som snart ska in i öronen och det har jag längtat efter sen jag stängde av det igår. Haha!

Kram så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar