Leta i den här bloggen

tisdag 15 maj 2012

Tis.. Ja bara tis..

Då var det tis.. Bara så där!
Igår körde jag en två timmarsspining. Huuuur skön som helst. Visst, när jag låg i soffan och regnet och blåsten hördes utanför så var jag fan inte sugen men väl där så jääävlar vad gött det var.
Fick lite soppatorsk efter 90 min men det var bara att bita ihop och köra på.
Efter så var jag stolt och duktig och kände att jag var värd en belöning minsann. Gick förbi godiset och mmmm, jag jobbade ju ändå helgen så igår var det ju min lördag och söndag. Men så kom förnuftet.
Varför ska jag sitta på en cykel i 120 min bara för att förstöra allt med karra? Så det blev några mandlar och så gick jag hem
Bra va?
Idag vaknade jag inte 5 som förra veckan utan 4.. Vad är det som händer..?
Det blev frulle och så har jag sovit och nu tänkte jag ut och springa lite. Det är gött löparväder. Inte för varmt och inte för kallt.
Eller så springer jag lite inne.. Vi få se men svettas ska jag innan jobbet.

Ha en toppen dag så ses vi i en blogg nära dig! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar