Leta i den här bloggen

tisdag 29 maj 2012

Tisdag is in da house!

Japp då var det tisdag!
Måndagen var gaaalet svettig och tränig.
2 timmar löp följt av yoga med väääärldens bästa Caroline. När man yogar med henne förstår jag glädjen och det roliga med det vilket ingen annan har lyckats med. Inte för de andra är dåliga, de är bara inte Caroline..
Sen blev det sushi lunch. Mmmmm 10 bitar slank ner galet fort..
Sen lite vila och off to Kompassen för spinning med ytterligare en favvo. Samir. Andréas var oxå med och det blev nog lite hårdare än jag tänkte mig.. Sen off to kungsgatan och den sista favvosen för dagen. 90 min apinning för Therese.
Sen var jag trött.
Middag inköptes på Subway. En lååång macka som jag inte orkade utan fick ta halva där och halva hemma.

Idag så vankas det löpning och sen pump och orkar jag en 45a spinning sen jobb.
Det är den sista hårda träningen innan lördag. Imorgon kan det bli lite göttig spinning och sen är det vila resten av veckan.
Kramis bananis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar