Leta i den här bloggen

tisdag 19 juni 2012

2 mil på 1.53!!

Sitter i mammas soffa och har vaknat..
Haha! Körde 2 mil på 1 timme 53 min om man ska tro på runkeeper.
Jag sprang samma sträcka igår men mycket saktare och hade då en km tid på 7-7.20 och idag på 5.30.
Hmmm undrar vilken som stämmer.. Jag vet ju att jag var gryyymt mycket snabbare idag ca 10 min och vad det berodde på kan jag inte svara på eller jo lite att jag blev kissenödig ganska snabbt och då har jag svårt att koncentrera mig på löpningen men stannade och gjorde mina behov så igår hade jag väl bara en dålig dag helt enkelt.
Hahahahaha vilken menig det blev.
Iaf. Kom hem och åt och totaldeckade i soffan. Utslagen som en boxare.
Heeeeelt sjukt.
Så nu sitter jag här och funderar på om det ska bli ett trist spinningpass eller lite pump eller bara köra FF och stanna hemma och vara ensam ikväll. Mor ska ut och äta med jobbet så det kan vara gött med lite egentid.

Nåt som kan ha och göra med att det gick bra att springa idag är att en vän skickade en blid på hur bra det går för honom och det var nog lite av en morot tror jag. Jääävlar vad han har blivit tajt. Såååå fint!
Egentligen vill jag ju lägga ut bilden men känner att när och om han gör det så länkar jag det. Kan ju inte bara lämna ut han så. Haha!
Det är gött att ha en sån motiverare så nära.

Vad gör man när det knäpper i hälsenorna? Vilar eller bara kör på? Det gör ju inte ont, känns bara lite läskigt..
Och idag, denna soliga tisdag tänker jag tro på att jag var snabb.
Idag stämmer runkeeper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar