Leta i den här bloggen

lördag 30 juni 2012

97 dagar till LL och det är en underbar lördag!

Det var skönt och behövligt med en vila igår.
Och även ett glas på kvällen. Haha!
Vi hade gaaaalet mycket att göra på jobbet och det började med att larmet gick och vi fick utrymma hela stället.
Det som hände var att fläktarna slutade funka och all os satte igång larmet.
När vi fick komma in blev domen att  bara köra kall och pizza... Så det var bara att preppa.
Sen åkte vi hejdlöst! Jääävlar vad vi kämpade! Men det gick sjukt bra och vi var nöjda med kvällen.

Sen blev det lite vin på jobbet. Sen hem till lilla syster på en 25års fest och sen exet, lilla och sen äääntligen hem. Så visst idag är väl kanske inte den bästa dagen att springa med det är skönt att svettas ut skiten i kroppen och så restarta.
Maten igår var KATASTROF!
Lunchen var inget som föll mig i smaken så det blev en macka för att jag tänkte äta lite senare men så gick ju larmet och ja.. Middag fanns inte med på kartan och när jag väl gick av så hade hungern gått över och det blev lite chilinötter.
Det är såna här dagar jag har tänk att jag ska ha protpulver att äta men var som inte med på att vi skulle få så mycket..

Nu har jag fått i mig en kesoananas och massa vatten och kaffe och ska ta mig mot jobbet.
Och det får nog bli minst en powerwalk dit.
Och imorgon är jag ledig och ska spinna med en av de bästa. Weeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar