Leta i den här bloggen

lördag 23 juni 2012

Dagen efter..

Det är morgonen efter Midsommarafton och jag vaknade tidigt och som vanligt är frullen nere och snart oxå kaffet.
Tänkte ta mig en skön jogg nu när allt är tyst och nästan ingen är vaken. Hmmm undrar hur många jag kommer möta på dagens runda..
Det känns ju lite som att det är eliten som går upp 7.30 för att frulla för att kunna komma iväg tidigt.
Wiiii! Då betyder det att jag är elit!

Ställde mig på vågen idag igen för att se vilket humör den var på och den var på ett överjävligt humör. Så vi är inte kompisar idag.
Men jag känner ju att jag lättar och jag känner ju att löpsteget blir lättare så det måste ju vara den-tiden-i-månaden vatten som skvalpar efter natten..
För va fan.. Att gå upp är jag fan inte förtjänt av efter denna månaden.

Igår så såg det ju ut som att jag levde på frukt och kvarg.. Inte riktigt sant. Vi grillade ju i Pilsbo och där fick jag bröd med något kött och sen på natten avslutade jag med 3 falurågrut och 3 ägg.
Jag har svårt att äta precis när jag tränat. Likaså när det är för varmt och då är det ju bättre att jag äter det kroppen längtar efter än att tvinga i sig mat som bara kommer att komma upp eller bli lämnat.

Glassen jag lovade min kropp igår blev bortglömd. Det fanns ingen mack eller kiosk eller ja chorre som mamma säger på vägen till Pilsbo och när vi kom hem var ju allt stängt.. Kanske ska man lyxa till det idag istället?
Fick fan 300 myggbett igår. Lite överallt oxå. asjobbigt att ha byxor på sig då benen kliar på båda sidorna och ryggen kliar och midjan kliar.. Gillar inte myggor!!
Jaja nu blir det lite mer kaffe och sen off we goooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar