Leta i den här bloggen

söndag 17 juni 2012

Dagens söndag..

Ibland är det bra att vissa saker händer. Just nu i mitt fall så fick jag tillbaka mitt huvud och kan tänka som vanligt igen. Inga moln som skuggar och inga kvittrande fåglar. Gött.
Och det behövdes inte ens nåt allvarligt utan bara en omruskning och lite tankeverksamhet så var vi på banan igen.

Kvällen bjöd på spinning med en helt hysterisk inst som skulle tävla tjejerna mot killarna (vilket jag inte alls gillade) och som när vi skulle lägga på försökte prata som en brud.
Hmmmm inte ok. Sen att han hade ett kroppsspråk som inte var av denna världen gjorde det inte bättre.
Det jobbiga var att han hade kunnat vara såååååå bra. För när han inte gav oss poäng, vi tjejer mot killar, så funkade han på nåt konstigt vänster..
Men just detta att vi skulle tävla på de sättet var jobbigt. Eller störande. Går jag på en TTT klass så vet jag ju att det är de upplägget men just idag så hade jag velat träna bara för mig och med mig.. Vissa kör ju vissa låtar med lag men detta var heeeela klassen. Och poängen kom lite nu och då och innan jag hajjade att det var poäng han skrek ut så blev jag bara förvirrad.
Tydligen vann killarna men tjejerna kämpade bäst.
Jo men tack för den.

Det gick tom så långt att jag körde mitt eget race på slutet..

Surkärringen Linnéa på G igen haha!

Efter det blev det FF träning och sen hem och duscha och äta. Mmmmm..
Snart är det sängen och sen så morgonlöpning imorgon. Längtar redan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar