Leta i den här bloggen

tisdag 12 juni 2012

En grå men härlig tis..

Ligger i mammas bäddsoffa och suger på karamellen intervaller inne på band eller ut i friska luften och springa..
Det var ju ett tag sen jag körde intervaller men Uppsalas Sats är fan inge kul att banda på.
Och så vill jag ju gäran springa ute så mycket som möjligt för att det går. För att jag kan. För att det inte regnar.
För att det är sommar så lite och snart är jag förpassad till det jävla bandet ändå.

Vaknade tidigt och åt frulle. Igår vaknade jag oxå tidigt men drack då bara kaffe vilket resulterade i att jag hoppade ett mål. Kanske inte så smart så idag gjorde vi om och gjorde rätt.
Idag vill mina vänner att jag kommer och lunchar med dem ute men tror nog att det kommer bli träning, mat hemma och sen en kaffe med dem.
Visst att jag har sem men när man äter lunch ute är det ju nästan bara sallad som funkar.
Äter man a la carte kan man ju välja mer men lunchen är ju ofta klar.

Nu måste jag äta mer kaffe för att piggna till och så stå emot denna hunger som satte in.. But whyyyyyyy...
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar