Leta i den här bloggen

fredag 8 juni 2012

En ljummen fredag..

Jo men idag kör vi på ett nytt koncept.
Börja dagen på dåligt humör.. Eller lite nere och så hoppas jag att jag kommer somna med ett leende.
Faktiskt. Inget känns kul idag och med tanke på hur de 7 dagarna jag har i ryggen har visat sig så kan man ju bara vänta på dagens katastrof.
Kaffet är snart slut och kläderna ska på och kroppen och jag ska ut och springa.
Förbränna och samla tankarna. Lägga dem i fack så jag kan försöka förstå vad det är som händer.

Igår tog jag några steg ifrån FF och det blev både godis och vin. Men även om jag drack så blev det inte mer än att jag kan träna idag. Tar man ett snesteg måste man ju kunna rätta till det.
Men det känns i munnen idag att det blev en massa socker igår.
Och det känns i ögonen att jag grät igår. Som tur är ser jag inte ut som om jag fått stryk, vilket brukar hända när jag gråter.
Fast å andra sidan var det kontrollerade tårar..

Då håller vi tummarna att dagens strategi håller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar