Leta i den här bloggen

fredag 15 juni 2012

Först Fredagsmorgon mys och sen morgon fys!

Då var det Fredag. Och vilken Fredag?? Solen skiner och frullen är nere och Helena kommer och jag har fjärilar i magen.
Det är visserligen inte alls bra men what to do??
Jag tror att det är pga uppmärksamheten och att han får mig att känna mig efterlängtad och söt och vacker och speciell. Och då har jag inte ens träffat honom! Jätte konstigt..
Men jag är ju sugen på att bli flickvän fast jag förnekar det och leker tuff.
Fast jag säger att jag klarar mig själv och ensam är stark och all sån skit.
Men när man är ledsen och nere och man märker att vissa försvinner för att man är nere, även om det bara är några dagar så skapar man ett skydd, en mur som säger att "jag klarar mig själv tills jag är som vanligt" för då gör det inte lika ont när man märker att man faktiskt är ganska ensam..

Men men inget sånt nu! För det är verkligen en strååååålande dag! Wiiiiiii! Snart är det löpning sen FF träning sen lunch och efter det är det ÄNTLIGEN dax att hämta lillasyster på stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar