Leta i den här bloggen

torsdag 28 juni 2012

Kasst och tungt..

Hmmm löpningen gick kasst. Eller jag fick nog inte ut det som var tänkt av den. Varför?
Jo det ska jag berätta. Innan jag började hade jag ställt in min 4 (!!!!!) timers. Tror ni någon av dem funkade??? Nepp! Eller jo säkert på löpband men inte i spåret.
Så visst det blev intervaller men inte så organiserade som jag hade tänkt mig.
Och nu när det är så fint väder så kör jag ju hellre all löpträning ute..
Sen så vägde jag mig innan jag gick ut. Och va faaaaaaan!
Det kommer krävas mycket tålamod och envishet för att inte bara skita i det. För tro mig idag har jag tänkt kasta in handduken flera ggr.
Jag kan springa nästan hur mycket som helst och spinna som en gasell och kör jag styrka så bara bring it. Men varför vill inte fettet lossna??
Jag fattar inte. Verkligen. Vad är det som gör att det sitter som berget?
På vågen är jag fet som en gris, nu gäller det bara att inte låta den känslan ta över i huvudet..

Nu är det lite vila och sen shape och så äääääntligen spinning med vääärldens bästa Lina! Som jag längtar!
Och pricken över i denna dag....
BIO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar