Leta i den här bloggen

torsdag 14 juni 2012

Klämma droppen ur en Torsdag!

Det har varit en lååååång men sjukt trevlig torsdag.
Den började med frulle7.30 sen löpning 9.30 i 90 min och sen till sats för ff träning.
Åkte till stan för att äta lunch och sen möta Camilla.
Lunchen var.. Hmmm ja inte alls god.
Tog en kycklingtallrik med ris. Det var kycklingkebab... Jaja det fanns ju iaf en massa sallad jag kunde ösa på.
Fast nej. Det hjälpte fan inte.
Det som är bra med att äta bra är att kroppen känner när det man sätter i sig INTE är bra. Som idag.
Killen/mannen/hjärtattacken bredvid mig smällde i sig sin tallrik (med pommes) på 10 min och jag klarade inte ens att äta 1/3 del.
Gahhhh vad dåligt jag mådde och det satt i hela dagen.
Aldrig de misstaget igen!

Cam och jag gick till stadsbiblioteket för att hon skulle skriva ut lite papper, sen en fika på Kardemumma som ligger i samma byggnad, sen till nordea, skatteverket, tillbaka till stan och sen gå hem.... Vad vi gick och var jag brände. Det är ju inte som att ställena låg nära varandra..
Men men vi fick en häärlig dag ihop och det är skönt att ha fått en moster.

När mamma kom hem så bajjade hundjäveln på mina favvo skor..
Det var sååå vidrigt att jag spydde. Japp och där mådde jag illa för andra ggn idag.
Jag hade lust att vrida nacken av den annars så söta och gulliga Jesper och jag har inte förlåtit honom än.
Mina fina skor...

Imorgon kör vi löpning igen. Dagen löp gick sjukt bra och jag har kommit på att när jag inte kör med nån app, de stämmer ju inte ändå, så springer jag mycket bättre. Mer avslappnat och jag blir inte trött och spänner mig inte.
Igår så sprang jag fast jag stod stilla. Haha! Kul att höra när man väntar på ett övergångställe att "du har sprungit 9 km" öööhhh nej det har jag ju inte för jag står ju stilla..
Hahahahaha!
Nu sova och drömma om Bamse..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar