Leta i den här bloggen

fredag 1 juni 2012

Marathon..

Så då var det fredag. Jag har hoppat på FF tået igen. Mest för att jag vill försöka vinna PT utbildningen.. Det är ju med träning och hälsa jag vill jobba så då är det bara att köra. Visst skulle jag kunna köra via safe men det kostar så sjukt mycket.
Så nu kör vi FF under sem.
Vissa latar till sig och ser sem som ett skäl att inte träna och hålla kosten och jag ser det som att det är ett ypperligt tillfälle att köra på som faaaan. Köra ett riktigt bootcamp. För det är ju nu jag kan sova ordentligt och vakna tidigt och äta var tredje timme och allt det där.
Så tre veckor sem är nu tre veckor ff bootcamp!

Det blir nog inga 4.2 mil för mig imorgon. Jag är inte alls laddad och det ska bli kallt och blött. Och när jag inte varit riktigt bra på så länge så är det ganska dumt att pressa kroppen så hårt.
Jag vill ju fortfarande springa Lidingöloppet och Stockholm halvmara och kanske ev om jag inte springer imorgon så Jubileums maran. Men att köra slut på en kropp som inte är i fas är verkligen bara dumt.
Eller?
Om jag förstör mig nu kommer jag vara paj hela sommaren och det känns ganska onödigt.

Och onödigt är jätte dumt! Hahaha! Kram kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar