Leta i den här bloggen

torsdag 14 juni 2012

Natten.. (internet dog när jag skulle posta så det får bli nu ist)

Då var onsdagen över.
Den var lååång och jag är trött och kroppen är öm som faaaaaan..
Dagen började med löpning. Sen färga klart håret och sen spinning och FF träning.
Det var nära att spinningen fick utebli. Efter blonderingen var jag såååå trött att jag åkte hem och sov. Kom på fötter ca 30 min innan passet började och då var det bara att bestämma sig.
Tur var ju att jag hade ätit som jag skulle (nästan) under dagen och pallade köra både spinning och FF. Men det var ganska tufft mot slutet.
Jag vet ju redan nu att jag kommer att vakna hungrig eftersom jag tränade bort 2297 kcal och har väl fått i mig ca 1700.
Jag vet att det är lite för lite men tänkte lägga till en macka till frullen imorgon.

Just nu så brottas jag med ett galet sockersug men har klarat 2 dagar utan nåt sött alls. Det är ju FF så egentligen ska jag ju skriva att jag skött mig felfritt i 14 dagar men det har jag inte.. Men inga cigg!! Hur bra är inte det?
Men nu är det iaf två dagar utan godis.
Om man träffar en söt man och kysser han, räknas det som godis då? Haha!
Hmmm ja nu var jag lite töntig. Lite så jag kräks i munnen..

Tänkte skriva en matrapport men orkar inte. Måste stänga de bruna och vila/läka kroppen inför morgondagen..
Kom till insikt idag att jag måste nog väga mig varje dag nu ett tag för att inte släppa sargen. hade ju visserligen gått ner men jag blir ju så jäääävla kaxig när jag går ner mycket och så går man upp. Haha!
Men först sova.. ZZZzzzzzZZZZzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar