Leta i den här bloggen

torsdag 21 juni 2012

PMS...

Japp och den värsta sorten.
Vill bara lägga mig ner och gråta. Är så ledsen och så nere och det är bara pga hormoner.
Sitter med ett glas rosé i handen och datorn i knät och ingen att umgås med.
Jag är ensam hemma i fittstaden Uppsala och det enda som kan göra den kul är rosé. Men nu är det ju så här..
Blir jag full ikväll kan jag inte springa imorgon vilket jag vet att jag behöver när jag mår så här.
Det är ju för att slippa detta som jag äter p-piller!!
Jag hatar det! Jag hatar att vara deppig utan anledning. Jag hatar att tycka synd om mig när det egentligen bara är att åka hem till älskade Götet och få all kärlek i världen som får mig på vääärldens bästa humör..
Nu vill jag bara att klockan ska slå sova så denna dagen kan försvinna.
Nu tänker jag inte skriva mera dynga..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar